Monday, June 27, 2011

Best tau berpraktikal ni..



Assalamualaikum

Dah lunch belum?Kalau belum cepat2 la pegi makan k.Kang lapar tak leh nak konsisten keje yang nak dibuat nanti.Sape yang puasa tu tak yah la pegi gatai2 nak makan lak..hehe
Ekceli start hari ni aku dah bertukar tempat yang baru.Before ni aku just tumpang meja kakak yang cuti pantang so esok dia dah nak masuk keje balik.So pandai2 la nak blah dari tempat orang tu kan..hehe

Seronok gak biler dapat online time waktu pejabat macam ni.Selalu tengok nazirul mention yang dia dok tulis entri kat pejabat.Macam mana la rasanye kan,selalu online kat bilik je.Tak pon time class lab..hehe
Sekarang ni time lunch hour walaupon dah pukul 2 lebih.Kerja kat jabatan aku ni best tau.Rehat boleh keluar awal.12.30 dah ade yang keluar.Then takde la punctual pukul 2 kena ade kat pejabat.Sekarang pon still sunyi lagi.Tak tau la yang lain2 pegi mana.Aku ingat nak tidor tadi tapi malas.Baik aku online update entry ;)

Kerja aku makin menimbun ni.Boring lak buat keje yang sama je.Mengada0ngada pulak aku ni kan.Time takde keje bebel boring sangat but now keje dah menimbun bebel jugak..aduhai manusia2!!
Semenjak kakak yang praktikal ngan aku dulu pindah ke jabatan kewangan aku makan kat bawah je.Selalunye beli bungkus sebab malas nak makan kat bawah.Sape yang keje kat area ampang park mesti tau tempat makan ni.Aku pon tak tau nama sebenar die ape tapi people calling this place 'JUMPA'
Weird right??but unique.Mula-mula aku tak suka makan kat situ sebab aku tak suka makan tempat yang ramai orang then bercampur pelbagai bangsa dengan asap rokoknye..huhu
Tapi nak buat camner kene biase kan jugaklah.Kadang2 je makan kat cafe tabung haji tu.Yang seronoknye makan kat jumpa ni aku boleh rasa dunia orang bekerja ni.Yela aku ni kat student lagi.Macam rasa aku ni betul2 dah keje..hehe

okey la nak sambung buat keje yang dah menimbun ni..
#ok bai








2 awesome comment's:

inspirasicyber said...

praktikal rajin2 yer...nanti leh dapat keje kat situ..heheh

danish said...

http://tutorialuntukblog.blogspot.comEbook tutorial Ebook tutorial Read books tutorials

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...