Saturday, June 4, 2011

Bangga dengan senior aku








Assalamualaikum



Semalam time tengah facebooking aku dapat tau senior aku time kat MATRI dulu dapat first place dalam Youthnity Short Film Contest baru2 ni kat Titiwangsa.Walopon aku tak kenal die sangat and die pon of cos tak kenal aku langsung tapi aku still rasa bangga sampai hati aku tergerak nak tulis dalam blog aku ni..hehe
Die ni tua setahun dari aku.Sekarang ni he further study kat The One Academy,belajar subjek Digital Animation.Maybe suatu hari nanti die boleh hasilkan kartun yang boleh kalahkan Upin Ipin..hehe aminn ;)
Ade gak ushar2 hasil video die selama ni,memang terbaik la.And aku perasan die kenal dengan Afiq Deen.Aku kenal afiq ni kat vlog2 yang die buat tapi skang ni macam jarang buat vlog je.Sumpah vlog si afiq ni memang lawak tahap 18 sx..hahahaha...Pape pon caya lah korang dua ni,lepas ni try2 nasib jadi produser gune teknik CGI..mantap ahh nanti boleh kalahkan KRU..haha
Aku ingat nak upload video yg die menang tu tapi tak lepas lak.So korang boleh la tengok kat link ni okeh..tengok jangan tak tengok

Congrats bro ;)








1 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...