Thursday, May 26, 2011

No feeling~




Assalamualaikum
Semalam result uitm dah kuar but sumpah la aku nak kata before kuar result tu sume member2 aku dah masing2 cuak result nak kuar but aku still no feeling omputeh kate.Aku take part langsung mengenai result yg akan kuar berbanding2 semester lain seminggu before result dah ketaq lutut sekali demam kura-kura pon ado.Aku pon tak tau la ape nak jadi ngan HATI aku ni. Ramai cakap ‘ala mesti dapat okey tu sebab tu la relax..haha directly aku cakap aku rasa relax ni pon sebab aku dah jangka result aku macam tutt @#$%..(ni tak mencarut ok)
Oleh kerana result kuar pagi rabu so aku memang tak berkesempatan la nak cek pagi tu sebab kat tempat kerja ni takleh bukak internet selain urusan pejabat..adoii
Then malam semalam barula aku berkesempatan nak bukak.Laju giler la nak cek result semalam.Sekali klik je nahh terpampang result seketui dua tu..haha
Laju je aku tengok bahagian tepi result tu. Nak detect sikit ade perkataan GA tak..hehe..Okey LU,LU,LU,LU,LU,LU,…………..GA  wadefak lak ade gak GA ni nak muncul kat result aku yg tak berapa nak cantik ni..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr saje buat bengang sedangkan hati takde la terkejut sangat sebab dah jangka subjek tu tak lepas.Orang kata ape nak gak rasa feeling sedih2 repeat paper.Nampaknye aku takleh nak gunekan pepatah BANANA FRUIT TWO TIMES sebab memang dah fruit two times dah ni ha..Before ni akaun la ni costing pulaks..
Tapi pape pon alhamdulillah sangat2  ade dua paper yg aku rasa down sangat time jawab lepas..(sambil tadah tangan bersyukur) And tak lupe gak kepada madam rhu yg byk membantu.Walopon carrymark die agak susah nak dapat tinggi but final aku  still okey..hehe luv u madam ;)
Ekceli aku tengah boring tahap gaban kat pejabat ni then teros teringat nak hupdate entry save kt word dulu then balik umah baru copy paste kt belog..hehe
Rakan sekerja aku yg lain pegi mana ntah.masing2 memang relax takde keje je aku tengok.Bape kali dah aku round2 tanya kat kakak 2 tu ade kerja tak untuk aku.See aku rajin tau..haha
Ade yang tengah bukak kedai kopi kat pantry..hehe paham2 jela kan..

Okeyla karang aku menaip panjang2 pon ade orang tu tak suke.Kepada orang tu suke hati la aku nak menaip panjang2 pon ni belog aku.TAk yah la baca kalo penat sangat nak baca and fyi entri tu memang la agak panjang sebab tu adalah cerpen.Kalo pendek2 takdela penghujung citer nye..okey la lagi dari ko yg copy paste sebijik2 entry orang then tak buat backlink.Mana lagi teruk sekarang??JAWAB!! -,-

Org kelate cakap (kecek to my tange) translate : talk to my hands ok!! ;) 











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...