Sunday, May 22, 2011

Khuntoria very cute!!





Assalamualaikum


Aku baru je habis layan WGM Khuntoria episode 47.Anyway aku memang always ikut perkembangan rancangan realiti ni tau.Kalo korang nak tau WGM ni ditayangkan tiap2 hari sabtu kat korea.So aku kene tunggu tiap2 minggu untuk tengok episode yg seterusnye.Seriously aku nak cakap ni first time aku follow cerita or rancangan realiti yg berepisode macam ni.Kire hebat r penangan khuntoria ni kena dekat aku.Biarla orang tak suke ke ape asalkan aku suke..kahkahkah (gelak jahat -,-)

Minggu ni punye citer diorang diberi mission bermain baseball dikhalayak ramai.Memang nervous habis diorang tadi aku tengok..haha tapi diorang still cute,,grrrrrr especeli victoria.Haa semenjak vic masuk WGM aku tengok rezeki die mencurah-curah sebab f(x) iaitu kumpulan vic banyak dapat anugerah and diorang asyik dapat offer buat iklan.Yela bakat ade rupa pon ade so faham2 jela kan ;)

Setakat ni diorang tak pernah lagi kiss.Aku tengok kat youtube ramai fan die dok tertunggu biler la diorang nak kiss..termasuklah aku..haha..Tadi diorang kena kiss tapi nickhun tu la dok malu sangat and diorang just kiss pipi je..hampa kejap -,-

Pape pon aku harap la diorang rapat bukan dalam WGM je but secara realitinye pon macam tu gak..tak sabar nak tunggu diorang kawin betol2!!hahaha



memang dah jadi kipas susah mati f(x) ni..hehe 














4 awesome comment's:

Far8 budak baik said...

hahaha..perlu ke tunggu
part kiss tu..
budak kecik tak ley
tgk k..hahahaha =p

Syukri Mohtar said...

we got married is the best variety show =]

Kira Kekuri said...

best sangat! XD bila la nichkhun nak gi jalan2 rumah aku ni?ahaha * dlm mimpi

Lyka | Ezura said...

salam hai pika .. kita sama la .. gilakan khuntoria ngn f(x). iyka lak baru je pas download ep 49 dorang . dari august tahun lps layan khuntoria .. Alhamdullilah.. masih setia jadi one of the fans khuntoria hehehehe .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...