Tuesday, May 24, 2011

Kelemahan aku terhadap sinetron Indonesia






Assalamualaikum


Korang layan tak citer CINTA MELODY kat astro ria pukul 6.30 ptg tu la..Aku suke kot ngan si heroin tu punye style rambut.Cute bangat and cocok sama die..haha tersinetron pulak dong ;)
Kalau sape yang kipas susah mati sinetron memang layan kan.Tau tak ayah aku pon layan sinetron tau.Siap layan citer nikita yang asyik dok buat muka sedih.Innocent giler nak mati si niki tu.Dah tu skang ni kecoh nak derma buah pinggang die kat mamat yg die suke tu..dah nama pon cinta kan..ehh melalut lak aku,aku nak citer pasal cinta melody la bukan nikita..

Aku mengaku kadang-kadang aku geram gak tengok sinetron ni sebab banyak sangat watak antagonis nye.Lepas satu-satu ade orang nak kena kan si heroin or si hero.Then jalan citer sume lebih kurang sama BUT aku still melekap depan tv sampai citer tu habis..

KENAPA eh??


KENAPA??


kenapa

           KENAPA!!

aku pon tak tau jawapan die ape..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (lebih huruf R banyak skit marahnye..hehe)

ermm agaknye pengarah diorang tu ade jampi2 time diorang jual citer ni kat malaysia tak??haha logik tak andaian aku..ngeh3

Bukan setakat aku je mak aku,ayah aku adik beradik aku sume layan citer indon.Aku yang malas nak layan pon boleh melekap biler dah sekali tengok citer indon ni.Sejak kebelakangan ni aku balik praktikal dalam pukul 6 lebih sampai rumah then sampai umah je memang melekap depan tv layan nikita dulu sementara cinta melody nak start.Satu family la layan..haha

Geram aku ngan si Ajeng watak antagonis dalam citer ni.Tak habis2 budget bagos depan Elang.Muke die macam kuntilanak time start buat muka bangga biler idea jahat muncul.Then memang tak boleh blah kalo korang perasan la tiap2 kali ade scene yang berdebar-debar mesti watak antagonis muncul tibe2 kononnye terdengar perbualan then merancang sesuatu.Tak logik la tibe2 si jelita tu boleh ade kat pejabat melody then dengar perbualan..hahaha yang ni memang tak logik tapi layan jela kan..

okey la daripada aku dok ngarut lebih2 baik aku stop dulu..okbai~


 



1 awesome comment's:

Unknown said...

wahh ... saya pun sama suka tengok cte Cinta Melody ni . hihi ^.^ benci betul dengan watak Ajeng tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...