Monday, February 7, 2011

Sabar itu satu nikmat


Assalamualaikum


Ahh perut aku pedih siot skang ni,masuk angin kot..huhu.Ekceli aku puasa hari ni :)
Class lak dari pukul 8 pagi sampai pukul 4 lebih tadi so manyak tired hari ni maa :(
My head pon dah pening2 ni and tadi time nak beli nasi for bukak pose aku sekali lagi diberi ujian biler makanan tak siap.Nak dekat sejam la gak aku tunggu.Aku agak dah ade orang terambil makanan aku.Still x siap walopon dah azan time tu.Sabar jela.Minum air dulu.Then dalam pukul 7.30 aku pegi tanya abang yg dok bungkus2 makanan tu ade tak nama aku tapi die kata takde maybe ade orang terambil.Okey aku redha :)
Then die buat lain untuk aku.1 je aku pikir time tu maybe ade hikmah aku tak amik nasi yang ada nama aku tu.Mana nak tau kuantiti die lagi banyak ke or kureng sedap ke..hehe(saje nak sedapkan hati)

moral: always positive thinking okey :)







1 awesome comment's:

Woofer Storm said...

len kali jga diri lelok dear^^
kalau tak larat tak pyh nak posa,ingat tau..daaaaa dah ngtukaaa..tdo sni dlu..ehheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...