Friday, February 11, 2011

Modul part 5



Hye korang :)


Dah lama x membebel kat sini.Kalau korang perasan la ade entri sebelum ni tapi dah di delete atas sebab2 tertentu*fullstop*


Actually hari ni aku ade modul yang sebenarnya diambil time part 5.But aku kan praktikal part 5 nanti so kena la amek awal sikit.Kang tak pasal2 repeat modul extend 1 sem..tak sanggup den :)
Kat uitm ni modul memang wajib,kalau tak ambil tak leh nak graduate.Sanggup ke korang??Modul hari ni just duduk dalam D.A sambil menadah telinga dengar orang bagi ceramah.Pagi tadi die cakap pasal pakaian ngan cara kita nak berinteraksi ngan orang time kerja nanti.Die ajar gak tatacara makan kat hotel,cakap ngan bos camne nati and banyak lagi la.Best jugak la ceramah tadi.Pastu rehat jap makan nasi lemak :)
Then sambung ceramah pasal MAA TAKAFUL.Cehh aku ingatkan pasal kerjaya ke ape rupa2 nya nak promote insurans kat kitorang and nak offer sape nak keje kat sana.Not bad gak pendapatan yang dapat kalau jual insurans ni tapi kau nak dapat ingat senang ke.Mulut mesti mau manis kak!Bukan manis makan gula2 kapas tapi mesti pandai cakap maa.Barulah orang tertarik nak beli insurans yang diorang tawarkan.Betul kan??


Ehh aku ni dah macam penjual insurans pulak kan..hihi
Skang ni rehat jap sebab ade solat jumaat kan hari ni.Jap lagi pukul 2.30 sambung lak.Tak tau la slot ape jap lagi.Jangan cakap pasal politik sudah.Boring kot -,-


Actually aku tengah mencuba membeli secara online skang ni..toink3
before ni memang tak caya sangat ngan barang online ni tapi start berblogging ni aku makin confident nak beli secara online ni.Banyak gak kelebihan die salah satunye korang tak yah susah2 pegi mall cari barang yang korang nak.Just google je barang tu and berderet blogshop yang kuar nanti.Percayalah~ :) Korang just scroll bawah je sampai jumpe barang yang korang nak tu.


So first time ni aku beli bende murah je kot..hehe
Money pon takda skang ni.Kena berjimat cermat sikit bulan ni.So pasni kalo barang okey aku nak try lagi.Aku just order inner kat ayunar dulu.Tengok nisa kay pakai macam best je so nak try gak la :)
Lepas ni nak beli lens lak..hehe


psstt : nak bukak akaun cimb la :)


















0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...