Thursday, February 3, 2011

Menternak lemak


Assalamualaikum


Just short entry from me :)
Semalam BBQ kat rumah pak long aku sangat best sebab dapat makan banyak2.Ahh habis diet aku(sejak biler lak berdiet ni)..Baru ingat semalam besday bangcik aku jugak.Kire 2 in 1 la semalam.Macam-macam ade semalam.Mak aku yang perap ayam and jangan terkejut,mak aku buat sate sekali tau..hihi..yang jadi mangsa mencucuk sate aku ngan adik aku la.Sampai kuning2 tangan aku -,-

Ape ingat aku tolong makan je ke..aku tolong bakar ayam sekali tau.Aku jaga last2 jela sebab first2 orang lain yg masak :)
Okeyla tu tolongla jugak kan..
takde pic untuk diupload gara-gara henfon ku dibawak lari..

mood : tengah blogwalking :)







3 awesome comment's:

Woofer Storm said...

mna henfon mu sayang,patut la abg kol tak angkat2 ni...hahahaa
makan tak ajak org,cian kita kat sini asik makan maggie je...

Raden said...

mngape xde gambo...? nk tgok ayam golek

farhan said...

weh jgn cite pasal makanan la...lapor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...