Friday, February 18, 2011

Macam mana nak buat bila MALWARE menyerang??


Assalamualaikum


Malam semalam aku dikejutkan dengan benda ni.Nak tau ape??Aku rasa mesti ramai yang dah tau.Tak tau la nape bende ni boleh jadi.Pelik2..




Korang penah kena tak benda ni?Kalau pernah tolong bagitau aku ape yang kena aku buat or aku buat bodoh je ngan bende ni.Mana nak tau die memain ngan aku je.Pelik aku blog pon boleh ade virus.Ingatkan lappy and pd je boleh ade..ish3



huhu macam2 la virus ni..takleh buat orang senang sikit -,-















8 awesome comment's:

Amelia said...

xsilap sy blog sy pon pena kene malware ms mule2 dulu
tak buat pape pon kot..
dia belah sndiri.hahaha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

dh bnyk kli kna virus cm ney... cra snng ja.. trus xbka link 2.. huahua... kejam kn..=.=

Nurfazilah Cipa said...

huhuhu!smela..klu da de uh tros xbkk.ble dalme2 bru bkk n ok da..:)cipa dtg bwk award~amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

~naddy~ said...

blog ada virus?like.... siyesly??
hmm, pas ni nk bkk blog pon kna hati2 :)

Woofer Storm said...

tak reti la..tak pndi sngt ni,maaf^^

Notakaki said...

Pika special di blog Notakaki..Klik Sini..

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@mia.lia

ohh..yeke
sy pon nk buat bodoh jela :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@☀ Izzaty Hedry☀

hehe..mmg kjam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...