Saturday, February 26, 2011

Lepas satu bala


Assalamualaikum


Dah lunch belum?Ke ade yang baru bangun tido ni..hehe,standard la kan qadak tido bebanyak time hujung minggu ni :)
Baru je baca entry nisa kay pasal atuk die yang dah meninggal baru2 ni.Sebak aku bile bace entry die.And aku tabik kat die sebab dapat anugerah dekan.Congrats!!


Actually aku baru habis test FAR 260 dalam pukul 10 lebih tadi.Alhamdulillah aku boleh jawab walaupon tak balance kat b/sheet die.Agak bengang disitu -,-
Tapi agak bersyukur kerana diberi peluang kedua*sebab repeat paper ni*
Takde la seblur sem lepas nak jawab test.Memang faham la debit credit die ape :) Thanks miss rosnorita..


Sori bebanyak kat paeh.Aku memang tak sempat nak tolong ko sebab aku pon tak siap lagi time tu.Memang tak sempat la buat akaun ni.Sori dude :)


Aku harap markah test kali ni lebih tinggi la dari before ni.Tak nak la banana fruit two times :)


Malam ni nak kena siapkan assignment AIS then stdy MAF.Pastu baru rasa lega sikit.Ehh lupe lak ngan test AIS akan datang.Perghh banyak kan.Standard la as a student tanggungjwab banyak camni..kan3


Lepas abes test sempat la kitorang berDSLR gune S312 aku.Cehh ade hati nak gune DSLR -,-




gedik sial gambar ni..haha

i'm the tallest :)

me and merkilah :)






haaa...ade mcm kualiti DSLR x??hehehe








2 awesome comment's:

Unknown said...

model cun xpa.. hahahahahaha

Kira Kekuri said...

wahh Pika Tajima sangat tinggi! :DD
assignmentt..asaimenttt x pandai brenti.. =.=' aku pun g2 gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...