Saturday, December 18, 2010

Zairie Perlukan 50 Bloggers!

Dear diaries
Assalamualaikum


Aku memang suka letak blog aku kat dalam bloglist blogger lain lebih-lebih lagi kalau blogger femes..har har har(tiru gelak cam hamzah ian jap)
Ala suke suki je nak buat benda ni.Nak bagi korang info yaang dah basi and cerita-ceritu boring aku.Tu la sapa suruh baca..haha
Eh jangan tak baca lak,aku lagi suka kalau korang baca blog aku and tingalkan comment.Comment daro anon pon aku layan tau,nampak baik kan aku..haha

Okey back to story,ekceli aku nak join segmen ni.Nak kata segmen pon tak tapi yang aku tau lah abg zairie ni nak 50 blogger untuk penuhkan bloglist dia.Wahh memang kebelakangan ni aku tengok ramai otai blogger buat camni.Suko den camni ha :)

Tapi ada dulu syaratnye.Letak header blog dia ni


Dah tau nak tumpang glemer kat blog orang mesti la kita kena buat entri sikit untuk segmen ni.Dia kata simple pon boleh..hehe
So aku buat la simple je,takde idea la tengahari2 buta ni -,-
Okey my stomach was singing,so i think it want me put food..haha rosak bahasa je :D
Tata titi tutu


1 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...