Saturday, December 18, 2010

Terima kasih semua

Dear diaries
Assalamualaikum

First of all i want to say thanks to you all my friend yang sudi mengvote kan blog aku yang bernombor 228 tu.Memang tak sangka lepas gak sebab pilihan 6 punya blogger sume hebat-hebat.Nak dibandingkan dengan aku memang bagai langit ngan bumi la..huhu
Tapi dengan izin Allah akhirnya blog aku berjaya jugak lepas ke peringkat ke2.Kalau korang nak tau ni la first time aku join 'pilihanraya' macam ni.Kat luar lagi la aku nak jadi calon MPP pon tak lepas.Takde bakat kepimpinan la aku ni.Tak reti nak bersikap tegas..hehe
Maybe lepas dari 'pilihanraya' ni aku nak try asah bakat kot,haha berangan di waktu siang :)

Aku tengok blog yang dah lepas ke peringkat ke 2 sume dok tulis entri pasal ni so aku rasa aku ni teruk sangat sebab tak post lagi entri pasal ni.Bukan aku berlagak ape tapi aku tengah perah idea nak tulis entri ni khas untuk korang sume.Semalam aku dah wish kat member facebook yang sudi vote aku,so arini nak wish for all my member yang ada blog pulak.Aci la kan..hehe

Aku gembira sangat semalam sampai tak tertulis entri ni.Tu yang postpone ke hari ni.Mana taknya dengan aku lepas peringkat pertama ngan suprise dari mak aku ni :)
Pastu terlebih rajin nak usha nuffnang aku,tengok-tengok duit aku bertambah sikit,sikit jela tapi aku rasa seronok sangat.Yela ingat senang ke nuffnang nak bagi duit kat aku..haha

Aku tak harap sangat boleh lepas peringkat ke 2 ni sebab aku tengok saingan die hebat giler babi(lusa sarihani cakap)..Tapi aku harap kalau korang rasa blog aku layak jangan malu-malu nak klik vote untuk blog aku..hehe(malu ni tutup muka)
Kalau korang ade benda tak puas hati ngan aku ke or nak mengcomment something ke jangan segan-segan.Aku terima semua comment kamu :)

Tak lupa jugak kepada all my 'putera+puteri' aku yang semakin hari semakin bertambah.Dari angka 100++ dah jadi 200 ++
Seronok je nak update blog bila tengok ramai orang menghargai tulisan kita ni :)
Jangan risau kepada yang follow aku tu,aku akan follow korang balik bukan kerana terpaksa follow tapi kerana menghargai korang yang sudi follow blog aku yang merapu ni.Setiap blog aku akan ikhlas bila follow so aku harap korang macam tu jugak.Ikhlas tau follow blog aku,tak mo la follow aku sebab semata-mata nak suruh aku follow korang balik.Memang aku akan follow korang balik tapi takde makna la persahabatan tu bila kita follow orang tu dengan terpaksa..kan2??

Alamak entri kali ni aku cakap banyak lak pulak,sorila terpaksa korang baca entri ni sampai habis :)

Jangan lupa vote aku untuk peringkat ke 2 nanti.Sekarang tak bukak lagi undiannye nanti kalau dah bukak aku bagitau korang yer :)

Salam sayang dari aku,
syafiqah tuan punye pika diaries :)



2 awesome comment's:

NuSaNa NoSa 91 said...

wahhhh..?? dh berjaya ke peringkat k-2?? tahniah yep~~ semoga terus berjaya! hik3~ ^_^

p/s: thanx sudi follow keen.. keen follow blek.. slmt berkenalan ye ika~~ ^_^

Diyanieee said...

tahniah yaa..
hehehe..
gud work..
keep it on..

p/s : saya baru follow blog kamu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...