Sunday, December 12, 2010

Suka blog aku??Vote 228

Dear diaries
Assalamualaikum

Baru sampai raub je ni lepas kemas barang kat kl tu.Orang pindah rumah memang busy sikit so 2 hari ni entri aku sikit je kan.Lagi-lagi hari ni sedara aku dari negeri sembilan datang.Fuhh memang penat mana taknye dari pagi sampai petang layan diorang..hehe

Back to title korang semua tau kan esok undian blog baru pilihan malaysia 2010 akan di bukak.So tanpa segan silunye aku kat sini nak promote blog aku..hehe(tutup muka ngan bantal -,-)
Undian ni tak show off nama blog aku tau so kalau korang rasa blog aku ni layak di undi rajin-rajinlah vote kat pilihan 6 bernombor 228..ingat 228 tau..Tak jumpe gune incik google ya..haha
Aku pon tak tau nak rasa blog aku ni layak ke di undi..huhu.So korang2 samada blogger or not kalau rasa blog aku layak vote la blog aku eh.Kalau tak vote je la blog2 lain yang lebih masyukk -_-

Okey tak larat nak promote blog dah ni tapi aku akan berjuang habis-habisan bagi lepas top 5..hehe(insyallah :D)

INGAT BLOG SAYA,
INGAT NO 228!!

hehe..sekiann :)






1 awesome comment's:

Unknown said...

sy undi untuk kamu..
undi utk sy jgak di no 22

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...