Sunday, December 12, 2010

Kempen BLOG PILIHAN MALAYSIA bersama BEN ASHAARI


Dear diaries
Assalamualaikum

Malam ni again aku jadi insomnia lagi -,-
So dari ak buat pape baik aku join segmen ben ashaari ni.Di samping tu banyak pekdah aku join segmen die kali ni sebab aku dapat gak buat promosi blog aku ni :D

First kenapa aku join blog pilihan malaysia 2010 ni..
Aku join sebab aku rasa aku orang malaysia..yela dah nama pon blog pilihan malaysia mestilah orang malaysia je yang boleh join..hehe..Disamping tu aku tak nafikan yang aku nak jugak blog aku ni dikenali ramai.Korang nak jugak kannn...

Second kenapa aku rasa blog aku ni layak diundi??
Hurm layak ke??Mestila sebab aku tercalon dalam list tu..hehe.Abes tu takkan untuk ditengok je.Mestilah untuk diundi.Jangan luper undi blog 228 yer!!(promote blog jap -_-)

Third ceritakan mengenai tulang belulang blog aku ni..
Aku first buat blog ni time cuti sem 2 yang lalu.Aku memang tak reti nak menulis ayat2 gempak macam orang lain tapi aku memang suka merapu -,-
Tujuan aku buat blog ni sebab aku nak mendalami lagi ilmu it.So entri dalam blog aku ni bukan sekadar cerita2 mengarut aku je tapi ade info yang dapat menginfo kan korang and adela lawaKing sikit :D
Nak tau tak template blog ni dah berapa kali ditukar gara-gara aku ni style cepat boring ngan sesuatu benda.Kadang2 seminggu 2 kali aku tukar template..Gile kan aku ni sampai member aku tegur aku yang aku ni suke sangat tukar2 template entri pulak malas nak tulis.Yee time study aku memang malas nak tulis entri.Buktinya tengokla cot cet mulut saya time bulan 6,7,8,9 and 10 entri memang sikit.Tapi time 11 and 12 banyakkan??
Sebab aku ade banyak masa and idea nak post macam2 ^_^
Apelagi ek nak cerita pasal blog aku ni??Cukup dah kot rasenye..kalau korang nak tau lebih lanjut tentang blog aku ni rajin-rajinlah follow aku yer.Korang takkan rugi dengan memfollow aku malah akan mendapat kebaikan darinye..haha memang perasan habis!!Tak caya??Sila lah follow aku n jangan lupe undi blog aku 228 tau!!

Ahh malunye promote blog seniri.Macam pipi tersorong2 dah ni(betol ke peribahase aku ni??-.-)

note leg:for all contestant good luck ya!!Jom kite same2 mengundi..jangn ade undi HANTU okay -_-     







2 awesome comment's:

Omar said...

haha.. cam kempen pilihan raya la pulak ada undi hantu.. btw, good luck..

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Omar

haha..mane nk tw kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...