Thursday, December 30, 2010

Sengal Zone : Aku Masih Single!

Assalamualaikum


Anda masih single?Perlukan teman?So jangan lengah-lengah lagi untuk menyertai rancangan sengal zone kali ini dengan edisi terhad 'Aku Masih Single'..Menarik bukan?tak yah susah2 nak ON AWEK ke ON SUNYI ke.Jimat kredit kengkorang gak kan :)

Tirulah macam saya yg tengah join edisi terhad kali ni.Tak yah lengah2 lagi.Hanya perlu PICIT SAYA

Mudah bukan??

*****************************************************************************


Tak sangka nuffnang ade buat gak iklan camni kat blog.Tak pasal2 muncul kat entri aku.Takpe2 nanti nuffnang kasi aku BE kot..hehe

Aku MAsih Single!!
Korang tak caya?
Percayalah!!Bak kata ct nurhalija :)

Oleh kerana aku masih single so mestila tengah menunggu bunga segar ni dipetik orang.Haktuihh,,haha

Jejaka-jejaki diluar sana,dengar ini!!hahaha
Ciri-ciri idaman lelaki idaman kalbu aku..
jeng..jeng

Mestilah ade iman,amal dan taqwa..macam motto sekolah aku jer -,-
Bertanggungjawab (pandai buat anak,pandai jaga anak sekali la kan..hehe)
Ade kerja yg boleh menyara aku and bakal anak2 'kita' hehe
..
..
banyak lagi aku nak letak ni tapi segmen ni nk 3 jer.takpe2 lain kali ade can aku letak banyak2..haha

Cepat join.Due date die pukul 6 petang ni :)

Adiozzz ^_^













7 awesome comment's:

Unknown said...

tenkiuuu sbb join . hehe :)

Cik Kira said...

haha..jadi yg dah x single tuh x bole la join ni kn?hahaha

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Deeyaudeen Sabri

haha..wlcome :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Cik Kira

haha..sudah tentu :p

Wan Gerrard said...

haha..single je meh? dah terlepas sudah hehe

Woofer Storm said...

jga anak je keee??aku cuma tahu buat anak ni,,heheee yahoooo jgn mara2..

azzey said...

bagus utk yg single-mingle lagi nih....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...