Saturday, December 4, 2010

Selamat sampai

Dear diaries
Assalamualaikum..

Alhamdulillah aku selamat sampai kl tadi dalam pukul 6 lebih.Terus je pergi rumah nenek aku kat batu caves sebab tak sabar nak tengok anak uda aku yang baru lahir.Kire tu sepupu aku la.Comel giler die tadi,kecik je..Lupe lak nak snap pic die tadi -,-

Tadi kakak aku cerita pasal kerja die.Macam best pulak bile kerja kan.Rasa macam tak sabar nak kerja pulak.Nak pegang duit sendiri n yang paling penting suasana kerja tu.Takpe lagi 1 sem je aku akan menghadapi praktikal.Tak tau lagi nak praktikal kat mana,hurm ayah aku suruh buat kat tabung haji je tapi tak tau la macam mana.Ntah lepas ke pointer aku tu nanti -,-

Entri pendek sikit kali ni :D

pic ne takde kaitan ngan entri ni langsung ^_^














0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...