Saturday, December 4, 2010

Say bye to raub..Say hye to kl

Dear diaries..
Assalamualaikum semua

Babai sume yang ade kat raub bcoz aku nak balik kl jap lagi.Mule2 ingat nak balik terus negeri sembilan tapi mak aku kata esok ayah aku ade appointment ngan doktor la so kena balik kl dulu la nampaknye.Best ape dah lama tak balik rumah ke2 aku tu..hehe

Rumah kat raub ni best jugak sebab besar n suasana die segar sebab belakang rumah aku hutan :D
Aku tinggalkan raub ni tak lama..3 hari je nanti aku balik semula la ^_^
jangan rindu-rindu aku pulak -,-
Nanti dah selamat sampai kl aku tulis entri balik yer.
alamak mak aku dah bising barang tak packing lagi..okey2 ika tengah kemas la ni..hehe (tipu sunat)

Doakan aku selamat sampai ke destinasi yang di tuju okey 
tata ^_^












2 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...