Monday, December 6, 2010

Macam-macam

Hey semua..wah macam gembira je aku hari ni kan..hehe
Baru je sampai dari negeri sembilan ni lawat wan aku yang sakit.Wan aku pulak boleh kuar hospital arini.Alhamdulillah ^_^
Buat pengetahuan korang sekarang ni wan aku ade kat rumah aku sebab wan aku sakit so takde sape nak jaga die so mak aku yang volunteer nak jaga die.Sekali sekala buat amal kan :D

Tadi kat hospital macam2 hal aku nampak.Macam2 ragam manusia kat sana.Seronok pulak tengok tapi aku tengok major india jer ramai kat sana.Kebetulan time aku pergi waktu melawat so memang orang pon ramai giler la.Kesian aku tengok nenek yang dok sebelah wan aku tu..Die orang india,kesian tau sebab anak-anak die tak nak jaga die.Mak cik aku cakap die ngadu yang anak die lebih pentingkan duit dari jaga mak die yang sakit..sob3 sedih aku dengar cerite die.Tadi pulak aku tengok tangan die asyik berdarah je.Rasa nak pegi pakai uniform nurse je menyamar jadi nurse..hehe

Dalam pukul 2 petang waktu melawat dah habes so kitorang kene hambat balik la..hehe
Sume sedara aku betolak pegi rumah mak usu aku kat seremban.Rehat-rehat kejap kat sana sementara nak tunggu wan aku kemas2 barang sebab wan aku kan nak dok pahang ngan aku nanti :D

Baru aku tau mak usu aku dah bersalin.Comel tau anak die.Nama pon sedap tapi aku ingat nama die damia je.Panjang sikit la nama die.Aku ni memang pantang tengok beby rasa macam nak cubit2 je pipi die tapi kesian die tengah tidor -,-
Tak lama tu beby tu dah bangun and apelagi aku dokong die puas2..hehe berangan jadi ibu jap.Tibe2 je perasaan keibuan tu datang..miahahaha ^_^

Agak lama aku pegang die sampai naik lenguh tangan aku tapi takpe praktis make perfect kan..hihi..Tak lama tu semua pakat balik kampung jap sebab ramai nak lawat wan aku yang baru kuar hospital tadi.Huh memang ramai yang datang tadi,kazen aku yang jarang jumpe pon tadi tibe2 datang.Makin comel pulak aku tengok die and abang die tu makin shmart..miahaha

Dalam pukul 6 lebih aku betolak la balik k.l and sempat la jugak singgah kat R&R kat seremban tu solat jap n makan.Fuhh ramai giler orang kat sana.Biase la hujung2 minggu camni kan orang balik kampung.

Sampai2 je rumah tak sabar nak menulis entri ni tapi kena tunggu giliran jap sebab kakak aku ngah guna lak lappy aku ni.Ingat nak upload picture sekali tapi fon aku pulak adek aku pinjam =,=

Nanti lain kali jela aku upload ek..Okey la panjang lebar dah aku membebel ni.Sekarang ni aku taknak tidor lewat dah.Nak tau sebab ape??
Nantikan entri akan datang yer..hehe

nota kaki:thanks ya my all putera puteri ku ^_^






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...