Tuesday, December 21, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

Dear diaries
Assalamualaikum

Macam biase tengok kat tajuk pasal segmen kan,so memang betul la aku tengah join segmen ni.Kali ni segmen ni dari blogger ni.Die pon first time buat segmen.So sebagai tanda aku support die aku nak joinlah segmen die ni :)


Check it out!

Soklan:Apakah status anda..
Aku:Minggu lepas aku single tapi minggu ni macam mana yer??hehe

Soklan:Ceritakan tentang diri anda  
Aku:Aku ni still study lagi kat Uitm Dungun.Umur baru je 19 sedangkan tak shuke tahun dpn dah 20,huhu..Asal kl,hurm nak tau lagi pegi blog aku pastu tanya kat formspring okeh..hehe

Soklan:Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
Aku:Semangat ni nak cite pasal blog aku ni..hehe..Blog aku memang takde nama tetap.Tapi skang ni aku bagi nama die pika diaries.Cam gedik lak kan nama die,takpe tak lama lagi aku tukar la.Blog aku ni bukan blog bisnes or blog fesyen tapi blog suke suki.Macam-macam ade tw kat blog aku ni,bukan sekadar cerite merapu aku tapi aku kadang2 selitkan info,gosip panas n sekali-sekala untuk santapan rohani jugak..hehe

Soklan:Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Aku:Pandangan aku mengenai dunia blog ni ialah biler kite berblog kite dapat meluahkan sesuatu yang tak dapa diluahkan dengan kata2..betul x korang??

Soklan:Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Aku:Aku nak nasihat org??haha boleh jalan la..tapi aku nak pesan la kat korang yang baru buat blog tu jangan lupe follow aku..haha and rajin-rajinlah berblogwalking untuk mencari ilmu dari otai-otai blogger macam benashaari,ariffshah,irinenadia,hanis zaikha n lain2.

Soklan:Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
Aku:Aisehh,mane ade unik blog aku ni.Simple2 je bro,huhu tapi aku tasa yang uniknye sebab header ngan background die yang colourful..haha perasan gilakk!!

Soklan:Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Aku:Nak kata sampai habes dakwat memang tak boleh sebab aku menaip bukan tulis gune pen.Hurm maybe sampai aku rasa dunia blogging ni memang betul2 aku takleh nak follow sebab terlampau busy.Tapi insyallah selagi aku muda ni aku nak blogging puas2 sampai lebam..haha


Okey aku nak tahu cerita diorang pulak


Nak join segmen ni??















7 awesome comment's:

Cikgu Akim said...

wahhhhhhhhhh suka baca cerita piqa..sama la kita masih study..ok2 gud luck...salam perkenalan!

Woofer Storm said...

ceehhh...mnggu lepasn single,mggu ni double..hahaaaa smpai hati fiqa tag sy,aduiii^^

Syafiq Rosli said...

thank..hehe

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@:Cikgu Akim:

welcome..nk berkenalan ngan sume blogger lame n bru,kalo boleh la..hehe

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

haha..minggu dpn triangle lak kan..
mmg nk tag awk suruh stori psl awk..cepat!!

Cikgu Aini said...

salam kenal semua. jom ke blog pu3 pula http://ainblogger.blogspot.com/2010/12/segment-jom-berkenalan-sticky-post-by.html

Amelia said...

salam knl ..he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...