Tuesday, December 21, 2010

Feedback BPM

Dear diaries
Assalamualaikum

Firstly nak mintak maaf banyak2 kat Encik Azman sebab aku lambat buat feedback ni gara-gara berukben yang lembap giler nak mati ni..huhu
So lepas-lepas masak kemas rumah semua baru bukak BPM and nampak ntri feedback ni.Sorry yer :)

Okey sejak aku join BPM ni feedback memanglah tinggi.Referral paling tinggi BPM la and follower aku pon setiap hari bertambah maybe sebab BPM jugak..hehe
Bukan nak bangga ape tapi dengan BPM trafik aku memang naik la and aku dapat kenal dengan ramai lagi blogger baru yang terer2.Rasa macam tak layak je nak lepas peringkat ke 2 ni..huhu

Hari ni undian dah dibukak so dengan tanpa rasa malunyer nak mintak tolong kepada sume pembaca blog yang baik hati ni tolong vote kan blog aku ni eh.Jasa korang memang tak dapat dibalas ngan duit..hehe(mengayat tak jadi)

INGAT BPM INGAT PIKA DIARIES !!

Vote me okay..













2 awesome comment's:

Azman Roslan said...

terima kasih atas feedback ni..

qaseh elyanas said...

hye..all the best :) meh sggh sn lak http://elyanas.blogspot.com/ nnt awk tgglkan jejak.. i follow u back :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...