Sunday, December 26, 2010

Saya Sengal Zone VIP's







Kembali kite ke segmen Sengal Zone VIP setelah segmen ni hangat sehangat pisang goreng panazz belakang rumah aku.Oleh kerana jiran2 aku yg suke makan pisang goreng panazz tu suruh aku join segmen ni so aku pon join la dengan syarat belanja aku pisang goreng panazz 2 ringgit..haha

Okey stop melalut -,-

Saya memang nak jadi VIP sebab saya tak penah jadi VIP.Bagilah saya peluang sekali-sekala nak jadi.Nak tunggu kawen ngan datok lambat lagi sebab Datuk K dah berpunye.Saya tak sanggup nak rampas dari CT.Anak die semua dah berkapel.So kat sini jela saya berpeluang menjadi VIP yg tak diiktiraf dalam sengal zone ni..hehe


Haa sape yg tengah keboringan tu mai la pakat join segmen yg bakal menjadikan anda sengal..miahaha

0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...