Thursday, December 9, 2010

Result keluar?


Dear diaries
Assalamualaikum

Tak tau lak result dah boleh cek pagi tadi sebab tak online pon tadi.Mana taknye bangun pon lambat..hehe
Lepas masak2 semua baru online
Psstt..tau tak aku masak roti sosej  arini!!Wahh bangga nyah :D
Aku uli seniri tau..selalunye mak aku je tolong ulikan aku just tolong bentukkan and masak tapi kali ni semua aku buat sendiri..tu bangga terlebih ni ^__^
Yela aku ni kan minat masak so mesti la keinginan nak buat sendiri tu membara.Cewahh..haha
Mak aku kata buat ape susah2 nak buat roti tu beli je la senang.Memang senang tapi korang tak tau betapa nikmatnye bile kite tau masak sendiri..kan??
Aisehh melalut lak cakap pasal masak2 ni.Nak cakap pasal result dah kuar sebenarnye :(
Aik sedih pulak..Takut dowh result nak kuar ni.Standard la tu perasaan cuak nak dapat result ni kan.
Aku ingatkan kuar esok pagi tapi member2 aku sume dah kecoh kat wall fesbuk diorang yang result dah boleh cek.Tapi ramai yang dok ngamuk server down.Biasela tu server uitm memang camtu.Tak caya??Masuklah uitm dulu baru rasa macam mana :D

Ekceli ngah tunggu roti tu naik baru boleh bakar.Nak tunggu die naik amek masa sikit la.Tadi aku buat dapat la dalam 10 bijik.Sikit kan sebab tepung die sikit lor.Takpe lepas ni kena lebihkan sikit tepung die.Aku dapat resepi ni pon dari Mat Gebu.Wahh..thanks ya Mat Gebu.Nah amek kiss sebijik..miahahaha

Seronok sangat hari ni sebab follower aku makin lama makin bertambah.Thanks to all my follower.Nah hug untuk kamoo ^__^
Tak mo sudah..hehe

Okey la nak join contest pulak petang2 ni..jom join sekali

nota kaki: orang sepatutnye pegi exercise ptg2 nih tapi aku dok join contest pulak -,-






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...