Thursday, December 9, 2010

Lolipop 1st Giveaway


Assalamualaikum

Kan dah cakap tadi aku nak join contest..Ni nak join la ni!
Kali ni aku join contest Lolipop 1st Giveaway.Wahh lolipop gitu kan..hehe

Senang je contest ni.Teka je kaler feveret cik lolipop ni.Akku pon tak berapa nak sure la die ni suke kaler ape sebab aku bukan roomate die or family terdekat die..hehe
Tapi mengikut background blog die major ade kaler pink.Tapi sebenarnye aku macam nak jawab kaler hitam je tapi takkan lah kot..hehe
Okeh dengan ini duli-duli mulia agung mengutuskan bahawa warna kegemaran cik lolipop kite ni ialah jeng..jeng..jeng

kaler
-
-
PINK
huh takde pink yang cantik sikit ke kat blog ni!

Hehe..yang ni hanyalah tekaan saya semata-mata.Tak tau lah betul ke tak -,-

Walopon die tak suruh letak banner kat entri tapi aku nak buat jugak sebab banner die sangat cute maa (-__-)

Nak join KLIK SINI !!

Senang kan contest ni! Tu la tak caya sangat cakap aku walopon kadang2 tak betul..hihi
So jomla pakat2 join sebelum follower die mencecah angka 87.Tak tau la nape die pilih angka tu.Maybe umur die kot..hehe

Haa jangan lupe follow die dulu tau.Ade 2 blog yang korang kena follow tapi blog die yang lagi 1 tu aku takleh nak follow la.Korang boleh x??

Okeh2 perut dah lapar nak pegi makan roti sosej yang aku buat tu..babai -_-





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...