Tuesday, December 14, 2010

Promote lagi

Dear diaries
Assalamualaikum
Entri kali ni macam biasela nak promote blog aku lagi..hehe.Kalau tak suka takpe aku tak kisah :)
Okey kepada para pembaca blog aku yang sayang aku and rasa blog aku ni layak lah lepas top 5 pilihan ke 6 boleh lah vote aku yang bernombor 228.Klik je kat nombo 228 tu tau :)
Aku pon tak tau la macam mana aku boleh dapat nombo 228 ni.Aku ni memang selalu tak bertuah kalau main2 dengan nombor ni.Yela dari first aku beli sim maxis or celcom nombo aku tak pernah bertuah.Nak dapat bonus jauh lagi la.Jeles je tengok member aku yang selalu dapat bonus 30 hinggit la,MMS free la n macam2 lagi la.Tapi aku tak pernah merasa semua tu..sob3 :'(
Sebab tu lah aku tak berani nak kata aku akan lepas top 5 ni..hehe
Takpe2 selagi korang semua menyokong aku,aku takkan menyerah kalah..ececeh -_-

Hari ni aku bangun amat lambat sekali(b.m fail macam ni la ayat die -,-)Dalam pukul 12 tengahari..ish2 harap-haraplah bakal mak mentua tak baca blog ni..hehe.Kalau tak kono reject den nanti hah :p
Muke kesian mintak simpati...hahaha.Anak sape la ni :)

Nak vote??


228 tau!!










0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...