Friday, December 24, 2010

Kepada follower tersayang :)

Assalamualaikum

Firstly aku nak mintak maap banyak2 kepada yang dah follow aku tapi aku x follow korang balik.Buat masa ni berukben aku dah terlebih limit nak dekat 6 gb dah ni gara-gara donlod citer banyak sangat..hihi
So korang paham2 la kalo berukben ni dah semput nak BW ke blog korang amatlah semput..hihi
Tapi jangan risau,aku janji bile aku dah masuk u nanti aku gune wireless strymex aku akan follow korang balik.JANJI ni!!hehe
So don't worry biler aku tak BW ke blog korang balik eh.Nak join segmen abg Ben Ashaari pon tak lepas dah..huhu *sedih ni :( *

Last but not least aku nak ucap time kasih banyak2 kepada 'putera+puteriku' yg tersayang sebab sudi follow blog tak best ni :)
Tanpa korang takde la PIKA DIARIES ni 

Hurm nak tanya kat korang la..please jawab eh!!
Korang nak loading blog aku ni lambat tak or biase2 jer or laju??hihi
JAWAB TAU!!!

Arigato gozaimas -_-















1 awesome comment's:

Diya Edhayaa said...

jwpnnye...laju!!
sb 2 ske bw kt blog pika ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...