Friday, December 24, 2010

Dinner semalam

Dear diaries
Assalamualaikum


Okey entri kali ni nak tunaikan janji semalam..hehe..ingat x?? kalo x ingat takpela,sapela aku disamping kamu..haha..tacing kejap -,-

Semalam aku kan bagitau korang yang aku ade dinner sempena majlis perpisahan ayah aku ngan tempat kerja die tu.Ayah aku keje kat tabung haji raub so sape org raub tu yg penah kuar duit kat situ mesti kenal ayah aku.ceh budget giler aku ni kononnye ayh aku pemes -,-
Lepas abes transfer sume pic dari fon s312 aku ni ke lappy baru leh buat entri ni :) Nak bagitau awal2 yg kualiti pic ni memang K.O..hehe biasela fon 2 m.p je lagi2 time malam pic memang cam taik..huh!

Semalam aku dinner kat midnight restaurant kat bentong.Sape penah pegi?Angkat jari tengah..hehe.Aku bertolak dari rumah dalam pukul 6 lebih sebab majlis tu stat pukul 8.So singgah jap masjid solat maghrib sume pastu baru betolak ke restaurant tu.Sampai je sana tengok ade 2 family yg dah dtg.Tak lama lepas aku datang tu barula family2 yg lain sampai.Semua amek tempat masing2 * lain macam jer -,-*

ohh adikku nape buat muke cenggitu..dok comey gitu..hehe

adik-adik teruna ku..kdg2 mcm anjing ngan kucing!
yg azli tu dah lpr sgt..hihi

family bos ayah aku :)
adik-adik laki aku dok usha je anak pompuan die tu..comel gaks..ngee

Majlis dimulakan oleh encik faizal selaku pekerja situ gak.Pastu bos ayah aku bagi ucapan lastly baru ayah aku bagi ucapan.Nampak sangat ayah aku gabra..hehe


show off sikit menu die..hehe sedp x??

yg ni sekelip mata je abes :)




Time dok bagi ucapan tu aku ngan adik-adik aku main tangkap2 gambar.Ade gak jenis permainan camtu eh?hehe

with my wan :) awat x senyum wan oii..hehe

with my lovely mummy :)



adik aku request suh amek gamba diorg..hehe
grrr muke kelaparan :(

ayah aku dapat adiah la :)




Lepas tu sume dijemput makan.Memang ni waktu yang aku tunggu! Apelagi melantak la puas2..eh aku makan sopan tau -,-



die nak tambah lagi tu tapi malu..hak3

afiq poyo aku cun..haha

pergh..licin tu :)


Before balik kitorang sume pakat amek gambar semua orang yg ade kat situ.first time kot :)
tapi aku takde la softcopy die..hurm..

Okey bye!
















2 awesome comment's:

Woofer Storm said...

apa beza antara watdefak ngan angkt jari tgh tu??ermmmm,2 entry yg sling berkaitan...hahahaa aku nak mkn gak,lapar balik dari keja ni^^ tak de mknan,ko pun bule..heheee

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

hehe..versi laen la

ko igt aku nasik ke nk mkn2..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...