Monday, December 6, 2010

Join blog baru pilihan Malaysia 2010



Assalamualaikum

Jalan-jalan sambil baca entri orang tadi siap menari sorry-sorry tadi and terjumpe la satu contest ni.Nak kata contest pon tak kot kire segmen la pasal Blog Baru Pilihan Malaysia 2010.So bile diingat-ingat aku lepas lah syarat die sebab aku punye blog ni lahir time 2010.So tak sampai setahun lagi blog ni and tengah bertatih lagi dalam dunia blog ni :D
Nak join senang je just korang tulis entri ringkas tapi padat and link kan kat blog die.Yela kalo tak linkkan macam mana member yang lain nak join kan..hehe

Sape nak join boleh klik sini 
Ingat blog yang lahir 2010 jer tau..
hurm seingat aku la first blog aku ni tau buat entri time ni kot
Mule2 buat entri memang ayat lintang pukang maklumla baru je kuar dunia..hehe
Aku start buat blog ni time cuti sem 2.Yela boring kat rumah tak buat pape so apelagi berblogging la tapi time tu banyak bende yang aku tak tau termasuklah coding2 ntah pape tu..hehe
Tapi aku tak aktif mana lepas masuk sem just kadang2 ade masa je bukak blog sebab tibe2 tak minat nak menulis pulak.Tapi start bulan 11 baru aku berblogging dengan aktif ^__^
Tu je kot about kelahiran blog aku ni










11 awesome comment's:

mr.F said...

boleh... =)

Mek Onie said...

gud luck eh :)

Muhammad Zulhaizer said...

salam perkenalan..my 1st visit blog kamu.. kita BPM sekumpulan la.. no 219.. do follow me k.. i will follow u for sure!

http://mdzulhaizer.blogspot.com

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Muhammad Zulhaizer

ohh...okey good luck dear ^_^

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
salam kenalan dari ahli kumpulan 10 No. 382
Momoy datang bagi support =)
MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
salam kenalan dari ahli kumpulan 10 No. 382
Momoy datang bagi support =)
MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
salam kenalan dari ahli kumpulan 10 No. 382
Momoy datang bagi support =)
MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

Jangan lupa VOTE Momoy di BBPM No. 382 !!

rafina mimi abdullah said...

saya dah follow blog ni..sila undi nombor 88 pada link http://bpm-undi.blogspot.com time kasih :)

ladymiss said...

vote for me 237 if u like my blog! hehe :D

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Bazilah

okey dear..
good luck ya :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Rafina Mimi Zairul Murni

okey dear :)
vote me back 228 tw :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...