Monday, December 20, 2010

Bila mood blogging turun naik



Dear diaries
Assalamualaikum
Sejak 2 hari yang lalu mood blogging aku turun naik sampai BPM esok pon macam takde mood je nak berkempen.Shuhhh main jauh-jauhla mood jahat ni.Aku nak berblogging dengan gumbira pon tak boleh.Saje je nak buat aku jeles biler tengok blogger lain dok laju je update entri macam syafiq rosli tu..huhu.Jeles den tengok ekau dok update banyak entri..hehe

Dengan berukben aku yang suke buat hal tiap2 ujung bulan.Haishh time ni la ko nak habis bandwith..grrr.Memang mood aku dah terbang dibawak angin sepoi2 bahasa(ape yg aku ngarut ni -,-)
Kesudahannye aku just join contest je hari ni.Hurm esok memang nak tak nak kena buat kempen macam hari tu la.Berkempen dekat facebook lagi senang dari berkempen kat blog aku rasa..hehe
Lagi satu problem aku sekarang ni bile orang nak letak blog aku kat bloglist mesti tak dpat detect entri yang aku post.Ni yang aku geram ni sedangkan aku ade gak buat tutorial yang cik norfa bagi aritu tapi still x jalan bile nazirulhazwan cakap yang blog aku tak dapat nak detect entri..huhu.Bongang botoi den ni ha..Sapo nak tanggongjwb blog den ni ha.Takkan nak tukar template designer lak?Tak mo sebab aku dah selesa ngan template SEO ni..hehe

Hurm someone help me!!
Okeyla kepada semua blog yang terpilih ke peringkat ke2 congrats to you all.To all my readers thanks for keep reading my blog and don't forget to vote me tomorrow at BPM yer..hehe

INGAT BPM INGAT PIKA DIARIES :)
See u tomorrow





7 awesome comment's:

Woofer Storm said...

bila lpr,ingat pika diaries^^ mcm mna la tu??hahaaa

Diya Edhayaa said...

same la kite.. xd mood..
btw, blog pika memang best..
pika dah ditag contest..
jum2.. :)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

kalo lpr kne igt mat gebu..bru jd knyang..haha

Syafiq Rosli said...

huhu..thank eh..terharu ada nama aku dekat situ

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Diya Edhayaa

hehe..thanks :)
nanges bce comment ni..hehe

Woofer Storm said...

nak nagis juga la kat cni^^

Syam Van Deanvar said...

seksi la pulak katun tu hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...