Tuesday, December 28, 2010

Berukben jadi baik sikit malam ni



Dear diaries
Assalamualaikum


Hari ni aku dapat BW ke blog2 yg dah follow aku and comment kat aku.Walopon bukan semua tapi asalkan aku tunai janji aku kan..hehe
Sebabnya berukben aku baik sikit malam ni.Pelik gak tibe2 je malam ni laju semacam sedangkan limit die memang dah nak dekat 6 gb sedangkan aku beli 5 gb je..hehe
Takpe jangan banyak soal nanti kang die tarik balik kelajuan berukben ni kang aku gak yg merana.Malam ni baru aku ade masa yg banyak utk online sebab siang tadi memang busy dok kemas rumah yg still sepah lagi tu.Tadi aku dah kemaskan sekali bilik aku.Boleh la tido dalam bilik aku malam ni sebab ayah aku dah bising aku tido dalam bilik die.Tak pasal die kene tido luar..haha
Malam tadi ayah aku amek pakcik aku yg kat negeri sembilan tu sebab esok die nak tolong ayah aku buat pagar rumah.Mana taknye semalam basikal adik aku kene curik 1..ish3 xgune tol budak tu.Aku dapat tau sape pencurik tu aku kerat 18 macam mona fendey..hehe
Sebab tu la ayah aku nak cepat2 buat pagar.

Hurm pagi tadi aku tengok blog aku and terkejut beruk aku follower aku dah 332.Before aku tido dalam pukul 12 tu aku tengok follower dalam 302.Pergh tak sangka beb :)
Major diorang datang dari blog abg ben.Tak sia2 aku join segmen abg ben ni..hehe
And for the first time aku dapat comment 20++ sekaligus..hehe nak bangga kejap -,-
Yela bukan selalu beb!Tu yg jakun sikit..heheh

Okey tiket aku sudah dibeli,bas aku 31/12 pukul 11 malam.Nasib ade lagi tiket kalo tak naya aku tak balik..huhu

Dah habes entri aku ni :)







1 awesome comment's:

Cik Kira said...

brukbent aq pown baik malam ni..heeee
apa2 pown gud luck tuk segmen dear ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...