Sunday, December 26, 2010

Alhamdulillah

Assalamualaikum dan good morning to you all :)


Wah dah lama tak buat entri pagi2 gini..hihi mana taknye bangun pon pukul 11
Tapi hari ni lepas semayang subuh tadi terus tak tido2.Oleh kerana banyak bende yg tak kemas lagi so kene la habiskan dulu.Rindu giler nak tulis entri.Semalam sehari tak BW and tulis entri.Sehari suntuk kemas rumah.Pergh penat seh!


Oleh kerana barang kat rumah aku yg terlalu banyak ni so terpaksa lah buat 2 trip lori tu.Waa jiran aku smua tak sangka barang kitorang sebanyak tu -,-
2 minggu lepas dah hantar 1 lori.Kire total semua lori yg kitorg gune 3.Pasu-pasu bunge mak aku nak dekat 1 lori penuh.Boleh bukak taman bunga lagi tu..haha
Aku tak kemas lagi barang2 dalam bilik aku tu.Lampu takde lagi la -,-


Oleh kerana barang kt rumah raub tu dah banyak + ngan barang sedia ade kt kl ni total semua memang macam sardin rumah aku ni.Tak caya?Meh datang tengok..hihi
Pejam celik tak sangka jumaat ni aku terpaksa chow ke uitm dungun.Tiket pon tak dibeli lagi ni.Mintak2 la tak habes lagi :) Kalo tak terpaksa la balik awal sehari or lewat sehari..ngeh3 ni yg aku suke (-_-)


Alhamdulillah follower aku nak dekat 300.Terharu beb sebab ade gak orang yg sudi follow blog aku ni.Bukan best pon..huhu
Tapi pape pon aku harap dapat buat yg terbaik utk semua pembaca blog yg aku sayang ni :)
Okey siape yg tak bekfes lagi pegi la cepat makan.Aku dah melantak sepinggan roti canai dah tadi :)


Okey bye (-_-)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...