Thursday, December 9, 2010

Aku jawab tag kamu..





Dear diaries
Assalamualaikum

Tadi aku di tag oleh cik nieza ni.Aku memang dah lama tak buat entri pasal tag2 ni sebab takde masa.Ececeh yela aku suke tulis cerite pasal aku lagi dari main tag2 ni.Tapi oleh kerana aku terharu ade orang sudi tag aku so aku buat la entri ni.Sape yang malas baca entri ni korang tengoklah video anti berukben aku kat entri before ni(promote nih -_-)



1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Of course la my family,my friend,my religion,my blog (-__-) n my study!




2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
T - shirt putih ade perkataan PRETTY..duet ptptn kire duet seniri gak kan??




3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
Aku ingat nak buat simple2 je kalo bakal suami aku tu simple org nye.Kalo dpt anak datuk of cos la buat kat hotel..miahaha and kalo tema simple aku nak buat ala2 kemelayuan je kalo kat hotel nak buat ala-ala white garden..cewahh!!


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Mana adela!!Single but not available ni..hehe


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Pembetulan..bakal suami..hehe

Sampai die setia ngan aku.Madu!!Cerai aku dulu..haha




6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Kalau dah bersuami nanti mestila selalu jumpe kat bilik..ehem2 -,-


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
Tak silap aku la majalah DARA.COM keluaran aku tak sure tapi beli time lepas spm dulu.Best tau DARA!!


8. Apakah nama penuh korang?
Nur Syafiqah Bte Abd Mutalib(pika@pcar)



9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Ummi la..hehe (-__-)


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Nak sangat jumpe Rasulullah..boleh tak??


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mestila sebab aku ni budak asrama dari form 1 sampai dok u ni..huh!


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Korea,Australia,Mekkah n Jepunn!!


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Nak dua2 boleh tak??err..hehe


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
i) Die ni minat mengedit coding dalam blog
ii) Die start buat blog bulan 9
iii) Bakal jadi blogger yang terkenal..hehe


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Family
Member
My Lappy!!
Duit

My private stuff!




16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
Aku ni suke tukar2 lagu..
Edward Chun theme song save your last dance for me
Jai Hoo theme slumdog millionaire
Fairy Tale - Taylor Swift
What You Waiting For - Mizz Nina
Starstruck - 30H3 ft Katy Perry



17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
19 May 1991 sambut kat rumah je..sambut ker??hehe




18. 5 orang blogger yang korang nk tag
Ni paling aku tak suke nak tag..ingat fesbuk ke nak tag2..hehe







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...