Tuesday, November 30, 2010

Tibe2 je suke kat priyanka chopra

Baru-baru ni aku layan cite Pyaar Imposibble.Amek dari member before cuti sem lagi tapi baru terasa nak tengok aritu.Bapak best la cite tu weh..haha
Walopon muka mamat tu tak hensem tapi sore die sedap woo..tak tau la die nyanyi ke or buat mimik sore je..

Macam biasa la cite hindustan mana lepas kalo takde menari.Korang dah tengok belom cite tu?Bagi aku tak rugi tengok cite tu lebih2 lagi cite ade kaitan ngan course aku pulak..hehe lagi la semangat nak tengok.Priyanka pulak comel giler,ekceli aku tak kenal mana die dulu just kenal nama jer tapi bile tengok cite ni terus terpikat..haha

Lagu2 dalam cite ni pon best2 tau.Lagu rancak je sume pastu campur india english..hehe memang mantap!!

Aku mana minat sangat hindustan tapi member2 aku yang lain ramai yang minat.Roomate aku fatin giler hindustan.Boleh katakan sume lagu hindustan die hafal..aish pelik aku camne die boleh hafal lagu tu,nak sebut pon payah..Ade lagi sorang member aku ummi die minat gak hindustan.Die memang marah kalo aku kutuk shah rukh khan.Die minat gile oo kat hero tua tu..miahaha,kalo die baca entri ni habes aku..haha

Meh layan sape pelakon2 nye


yang ni hero die..xensem tapi manis..haktuihh..haha

yang ni la priyanka chopra..manis kan die..pandai berlakon lak tu

yang ni anak priyanka dalam cite ni..comel gile budak ni n pandai berlakon..


Haa..amacam okey kan cite ni..tak pasal2 aku jadi wartawan pulak dok promote cite kan..haha

note leg:geramnye tak leh ping blog kat GB..before ni okey je..huhu
















0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...