Wednesday, November 24, 2010

Header baru!!



Salam 1 blog sume..
Baru jer dapat tau blogger aishah meningal dunia pada hari isnin baru-baru ney.Aku agak terkejut ngan berita ney.Yang kesiannye anak2 die sume kecik2 lagi.Siap ade 3 orang kembar lagi.Ya allah sedihnye!! Kesian kat anak die kecil2 lagi dah rasa kehilangan emak tercinta.Harap2 suami die tabah dalam menghadapi ujian ney.Takziah di ucapkan buat die.Moga Allah tempatkan die di kalangan orang2 yang beriman..aminn

Ha..ekceli nak kecoh sikit header yang aku baru buat pagi tadi.Fuh first time belajar buat header gune photoshop.Senang jugak rupanya.Tapi takdela secantik mana..biasela budak baru belajar kan.Takpe lepas ney try lagi :D
Buat headerney pagi-pagi buta tadi.Dalam pukul 3 lebih.Yela aku tak leh tido time tu,so apelagi edit gambar la.
Jangan kutuk header aku tu!!

Kali ney letak muka aku yang seposen tu..haha.Aku tak tau la macam mana nak bagi gambar tu nampak macam hidup macam header kat blog ezhan tu.Ish jeles ney..miahaha

selingan : budak2 tu dah berani tegur aku..sengih2 kat aku,mereng ape!!haha
















1 awesome comment's:

amira la saper lagi said...

lawa background... titisan air yang bermakna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...