Saturday, November 27, 2010

Ailyl Mystery GiveAway!

Assalamualaikum semua..


Kali ney aku nak join contest yang lain dari lain.Aku rasa blogger lain tak penah lagi buat contest comel macam ni..Syarat2 die tak susah pon..korang just make up kan doodle die ni sekreatif yang mungkin.Ala,budak tadika pon boleh buat kan..hehe
Dah tak yah cakap pape tengok hasil make up aku kat doodle Ailyl nih..




yang atas ni sebelum di make up oleh jurumekap terkantoi!!hehe

jeng..
jeng..
jeng..




tadaaa!! ni la hasil aku yang ntah pape je..tangan asyik vibrate je tu yang comot..miahaha

Aku nak cite sikit nape aku nak make up kan doodle cute macam tu

First aku kaler kan rambut die kaler brown becoz the owner i think have a brown hair..right??

Second aku letakkan pin kat rambut die ngan rambut palsu sikit becoz pompuan akan bertambah cute bile ade aksesori kat kepala(aisehh macam kereta pulak..hehe) dan rambut palsu tu nak bagi nampak style ala2 avril..hehe

Third aku pilih kaler hijau untuk baju and seluar die sebab mak aku suke kaler hijau :D Yang corak2 tu sume aku reka je termasukla kasut die yang macam badan spider tuh -,-

Fourth,aku pilih background die dekat taman sebab ade rumput,trek joging,1 set badminton dan jugak bola jaring.Kita kena jaga kesihatan selalu dengan bersenam okeh ^_^ (aku pon malas nak bersenam..haha)

Fifth,tau tak ape function daun-daun pink tu berguguran??Maksud nye time tu musim luruh la..takkan tak tau..hehe

Hurm,rasanya semua item2 dalam gambar tu aku dah jelaskan..
Just wait you to decide my art..hehe
Sekian..







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...