Monday, October 18, 2010

TUTORIAL: LINK UNTUK TINGGALKAN ENTRY BARU KITA TIME NAK COMMENT

Morning sume..ops,morning ker aku rase jam dah pukul 11.23 a.m dah ney.Di kire pagi jugak la tu kan.Meh sini aku nak announce sikit ekceli enfon aku hilang ney,tak silap aku la aku dah letak dalam poket time nak kuar dari bilik member(tido bilik member mlm td coz dye takut tido sorang2..hehe)
Tup2 baru jap tadi ingat nak cari enfon nak mesej ngan tersayang dah takde pulak..isk3 risau pulak aku...

Eh..terlanjur pulak cite bukan2..nway aku nak share la info yang aku ade ney

Korang mesti nak kan orang bace entry kite yang terbaru dengan 1 klik jer..contohnye macam ney 


Haa..mesti nak kan.So senang jer care nye..

copy je ayat kat bawah ney n paste kan kat bwh comment yang korang tinggalkan kat blogger yang lain..ingat tau kat bawah skali..tapi aku rase tak kesah kot korang nak letak kat mane2 asalkan jangan tengah2 comment yang korang tinggalkan..hehe 
<a href="http://link entry anda">TAJUK ENTRY ANDA</a>
Paham kan..senang je kan..olrite hamba meminta diri dahulu kerana mahu santap..moshi3




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...