Tuesday, October 19, 2010

BILA TANGAN TU GATAL SANGAT

Salam,korang..

time aku tulis entry ney hati aku x ilang lagi rase bengang dengan blog aku ney.entah tibe2 je buat hal..aduss,last2 korang tengok la header blog aku tu..mcm sengal jer..

Actually kesengalan tu berlaku disebabkan aku jugak..haha.Tu la tangan dah x reti nak duduk diam,pegi ubah setting html tu ape pasal!! syafiqah..syafiqah..baik ko pegi buat keje yg berpekdah lagi dr buat mende bukan-bukan ney :p

Huk3..bengang punye bengang sampai turun hujan kt luar tu *jap2..takde kene mengena pon ngan hujan daa~~sengal ubi betol la..^_^
Dah..stop mengarut!!

Takpe la laen kali aku akan try balik setting die sampai jadi okey balik..tapi bile 2???huhu
Esok aku nak kene berangkat ke dungun dah..berokband pulak kene kuarintin..adoiii @#$@
Nasib..nasib..

Ahh..kene turun dining jugak la nampaknye nanti kat sane..:D
                                     

                                        *****************************************

 SEDIH..SEDIH..

kenape ek??

SEBAB MALAM NEY LAST AKU TULIS ENTRY LAA... 

alah..dekat sana x kan x boleh tulis kot??

SUSAH LA NAK TULIS SEBAB X DAPAT WIRELESS KT BILIK..HUHU
....::::ZZzzzZZZzZzzzzZZ::::.....

takpe..akan ku cari jalan mengonline kan diri ku..hik3
Okeh la..nak pindah ke entry laen pulak..tata~





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...