Monday, September 27, 2010

1 FIESTA UITM BESTTT!!!



Salam 1 Malaysia sume!!


Meh sini aku nak story sikit pasal Uitm kesayangan aku ney..hehe
Kalau korang nak tau start semalam sampai sabtu ney pihak MPP n JPK diorang ade buat event besar-besaran.Nama event tu 1 FIESTA UITM..Kampus korang ade buat tak??
Semalam malam perasmian die,memang best tengok student2 menari , ade brass band jugak,silat,dikir barat dan jugak gamelan.Majlis tu start dengan ade sorang awek uitm menyanyi lagu faizal tahir..tak ingat pulak tajuk ape die.












Dalam banyak2 part aku paling suke brass band,masyukk giler dengar diorang main..Mane tak nye diorang praktis giler nak mati la..kadang2 sampai pukul 2 pagi diorang praktis..
Opss,lupe pulak nak bagitau before persembahan tu adela T.Y bagi ucapan sikit ngan parlimen Dungun..aku time diorang bagi ucapan aku pegi beli makanan kat gerai2 yang adee..malas la nak dengar ucapan2 macam tu..hehe
Majlis semalam tamat dalam pukul 10 lebih,lepas tue aku sempat lagi pusing2 lagi sambil cuci2 mata,hehe
Tau tak punye la takde budi bahase budak2 uitm aku ney coz sampah2 diorang just tinggal je at padang tu..ish3 ape la nak jadi ngan diorang ney
Dalam pukul 11.15 p.m kitorang ramai2 pulang ke kolej masing2..yela esok ade class la wehh..


Okey aa aku pon nak stop sampai sini je la coz esok ade quiz costing la,pray 4 me okey..salam...


4 awesome comment's:

Long distance relationship. said...

haihh?brassband je ke y best?show tarian aku xmasyuk ker?ktorg pon training giler2 gak..hahhahaah

Anonymous said...

Genial fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

♥NuR SyAFiQah♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥NuR SyAFiQah♥ said...

asma:korang punyer tarian memang masyuk gakk...tanpa tarian korang x hidup la mlm perasmian 2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...