Wednesday, October 24, 2012

Cuti mid sem dan raya haji =)

Assalamualaikum


Good night peeps!
Nak tidur dah ker?Relax dulu..malam masih muda..hihi..bagi klon burung hantu macam aku ni confirm la masih muda kan.Jangan tiru aksi ini yer anak2 dara sekalian =)

Actually malam ni warga uitm shah alam dah ramai meninggalkan kampus untuk kembali ke halaman masing-masing,roomate aku pulak tinggal sorang yang tak balik lagi sebab terbeli tiket awal.Aku pulak plan nak balik esok pagi,malas pulak nak balik awal2.Ceyh mentang-mentang rumah dekat kan,berlagak jer lebih =,=

Dulu kat dungun memang pikir macam2 kalau cuti mid sem or semester,tapi since dah duduk dekat ni takyah pikir bebanyak.Nak balik just amek bas rapid U80 turun kl sentral pastu terus naik lrt sampai taman melati.See mudah dan cepat kan..hihi

Pejam celik dah nak dekat sebulan parents aku mengerjakan haji,oleh kerana aku duduk kolej tak rasa sangat,adik2 aku maybe rasa.Kesian kat diorang.Aku pon tak boleh balik selalu,weekend ade je event tu event ni =,= Nasib cuti mid sem ni lama sikit.12 hari beb!Jangan jeles yer ipta lain..hihi

Ape yang aku membebel panjang2 ni kan.Dah nak stop!bye =)



1 awesome comment's:

izwanyusof said...

kami di uiam dah mula bercuti sejak jumaat lepas lagi. hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...