Monday, September 3, 2012

Mukaddimah



Assalamualaikum

Hello anybody home?Usang sangat dah blog ni.Ada tuan ke tak?

Sekian lama jari jemari ku tidak menari di blog ni,ade yang rindu tak?Jangan perasan la takde sorang pon tertunggu-tunggu entry ko =,=
Takpe saya tak kisah.Actually salah satu sebab tak ber update blog ni ialah broadband ni,cepat semua tuding jari kat broadband ni!Aku pon tak berapa faham perangai broadband aku ni.Kejap laju kejap slow,dah slow tu memang tahap sumpah seranah memang keluar la.Kalau laju memuji aku kat twitter..hak3

Ade sesapa pernah guna broadband digi yang prepaid tu?Sekarang ni aku suka guna yg prepaid punya,takdela terikat dengan  contract ke ape.Kalau rasa bulan tu tak nak guna tak payah nak topup.Tak payah susah2 nak pegi branch semata-mata nak bayar bil,tapi kelemahannyer limit tak macam yang postpaid punya la.Malam ni nak ajak kakak aku pegi giant beli sim prepaid digi pulak.Nanti lepas guna aku story best ke tak prepaid digi ni..deal!

p/s: skill penulisan aku dah makin lemah..sob3 :(






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...