Thursday, March 1, 2012

I'm officialy pre-merdeka



Assalamualaikum


Sekarang aku nak announce kat blog ni..I'm officially pre merdeka..hehe means that tak merdeka lagi,baru habes semua class,test,quiz and assignment untuk part 6 ni.Ini bermakna minggu stress aku dah berlalu lagi2 hari selasa baru2 ni.Tido 3 jam jer.Kena berkorban sikit untuk semester last ni :)

Aku harap pengorbanan aku yang tak seberapa ni akan berbaloi.Rasa takut sikit bila semester last ni sebab takut ade paper sangkut ke ape.Lagi2 sem ni aku carry 7 subjek and agak tough gak subjek nye.Semester last kan.Semester ni jugak aku agak study hard berbanding part2 sebelum ni.Kesedaran baru timbul la ni -,-

So malam ni aku nak online puas2 sebab jumaat ni baru aku nak study untuk final.Nak rehatkan minda dan fizikal puas2 baru boleh study dengan tenang :)
Esok nak plan nak karok dengan housemate.Minggu lepas plan tak jadi2 -,-

Mata dah ngantuk tapi tak nak tido lagi..hehehe


ok semua nite :)
















1 awesome comment's:

Kira Kekuri said...

heheh sama lah kta, x lama lg merdeka! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...