Thursday, November 3, 2011

Perkara yang membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga ^__^



Assalamualaikum


Entry kali ni nak story pasal apa yang berlaku kat office aku hari ni.Hari ni banyak perkara yang membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga sampai kan aku tengah menaip entry ni pon still tersenyum..hehe..jom senyum ramai2 sambil baca entry aku ^__^

Hari ni aku diberitahu oleh kakak sepejabat aku yang ade jamuan sempena tamat operasi haji tengahari nanti.Wah aku dah mula senyum sebab pantang dapat makan free ni!hehe
Then hari aku rasa hari gambar sedunia sebab aku banyak amek gambar kat office tadi.Kenang-kenangan la katakan.Habes semua orang aku snap.Bermacam-macam gaya lah :)





Then rasa boring yang teramat sangat.Lepak ngan zahrin,mi ngan zuhdi.Best lepak ngan dorang ni.Ade je idea giler-giler dorang nak mengarut.So aku tersenyum lagi sampai ke telinga(siap gelak berdekah-dekah lagi -,-)
Macam biasa aku snap pic dorang.Tiba-tiba datang idea giler kat kepala otak aku.'Weh korang jom berlakon konon-konon korang jadi jemaah and jaga kaunter,dorang apelagi..giler gambar la katakan.Jom ajela.Time tu ade member dorang sape ntah nama join sekali scene tek diiktiraf tu.I'm smile again :)

Tak lama tu kitorang dipanggil masuk bilik meeting sebab jamuan nak dimulakan.Wahh tak sabar!
Lepas boss aku bagi ucapan sikit.Then dia cakap jamuan ni sempena untuk meraikan aku yang nak blah tak lama lagi dari tabung haji ni sebab cukup 6 bulan aku berkhidmat kat sini.Wahh suprise dowh!Aku memang tak sangka gak.U know what siap ade hadiah untuk aku lagi.Terharu dowh.Siyes!


ahh dorang amek gambar curik ni!!

Cantik tak hadiah aku??hehe..Kotak kecik ni ade coklat handmade tau!Secretary boss aku yang buat,siyes sedap dowh..boleh buat bisnes ni.Macam cadbury pon ado.Kotak yang bawah tu aku dapat kain ela drpd jakel tu.Kaler pepel.Cantik..boleh buat baju cantik :)

Kemaluan jugak lah aku kat situ.Jadi tumpuan la katakan.Ceyh dalam hati hanya aku yang tahu..miahahaha
Seriously sedih gak biler nak habes praktikal ni.Aku dah mula sayang kerja kat sini.Best.Staff anggap aku macam adik2 diorang so aku anggap dorang macam kakak and abang2 aku.Rindu jugak kat kak bell yang sangat lembut dan innocent,rindu jugak kat mi ngan bakal isteri dia tak lama lagi iaitu kak faiezah(bercinta dijabatan 30 tu..hehe) kisah percintaan dorang ni boleh buat buku tau..haha..Tak lupa jugak kat Zahrin yang muka memang hensem ala-ala arab tapi siapa sangka biler dah datang mood giler dia memang lari orang..haha..dia ni kelakar dowh.Haa last but not least of course la Zuhdi.Dia ni mula-mula nampak jer innocent but lama2 kenal suka sangat mengusik orang.Nakal sikit la but nice..suka tolong aku..haha..yang sweetnye boleh lak staff kat situ skandal kan aku ngan dia..haha
Sampai sekarang aku still senyum sampai telinga.Kalau nak cerita ape yang sweet nye sepanjang aku praktikal ni memang banyak.Tak tertulis kat blog ni,

Haa one more start bulan 10 ni elaun praktikal dinaikkan sebanyak dua kali ganda.So RM15 sehari.Ni yang membuatkan aku senyum sampai ke telinga lagi.So sape yang berpraktikal kat tabung haji akan datang amatlah bertuah kerana elaun dah bertambah dar RM8.05 ke RM15.Saje je dorang ni time aku nak blah la dia nak tambahkan..grrr jeles ni..hahaha


p/s: hope elaun da masuk esok!nak jenjalan masjid jamek esok!!






3 awesome comment's:

shafiqabdshukor said...

seronoknya..
dapat hadiah..

Anonymous said...

rindunyer kat fiqa...sunyi la akak kat cni....huhu

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Anonymous

hehe...kak biel ke ni?

miss u too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...