Saturday, February 5, 2011

Bas buruk


Assalamualaikum


Dah dua hari tak hupdate blog gara-gara sibuk yang teramat sangat :)..sedangkan banyak benda nak story kat sini tapi takde mood nak citer.Sepanjang perjalanan dalam bas tadi banyak giler la idea nak tulis pe entri hari ni tapi skang ni idea tu hilang lak.Adoii kan bagus biler ade idea tu secara automatiknye tertulis sendiri kat entri ni.Ade tak software cenggitu?Kalo ade aku orang first nak beli..hehe

Actually nak bagitau kat korang yang aku dah sampai dungun ni.Yehaa!!Seronak la sangat -,-
Tau tak esok ade presentation bel tapi relax je aku ni tak prepare pebende siap boleh main blog lagi(blog punye pasal aku sanggup..haha)

Tau tak tadi aku naik bas t***s.Dapat lak tingkat atas so agak pening sikit la.Dah tu panaz giler ah sebab air cond hanya tipu semata-mata.Bunyik je lebih tapi haram pon takda.Tapi yang uniknye major dalam bas tu budak uitm.Haa memang kebetulan kan..hehe so pak cik bas yg baik hati tu nak hantarkan kitorang sampai depan uitm.Dalam hati ni cakap kalo pak cik ni antar sampai redang memang nak bagi kiss sikit ahh..haha ade hati dowh -,-
Kire syukur la dihantar sampai uitm jimat 2 ringgit kitorang :) Dah lupe pasal bas buruk tadi(baik kan aku ^_^)

Okey aku sebenarnye still pening + nak muntah effect naik bas tadi..huhu..macam nak mintak MC je esok..boleh x??hihi

Bye korang :)






2 awesome comment's:

Amyra Mirae said...

ragh x der MC untuk ko..cukup lah ko dh Mc ari khamis sebelum balik ari tuh..

Woofer Storm said...

suka ati je bagi pkcik tu kiss..bgi sy tkpe la juga..hehehe
nma sy achie a.k.a woofer storm

tag kamu kat sni^^
http://www.wooferstorm.com/2011/02/contest-1-bila-saya-mati-by-sissyira.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...