Tuesday, January 4, 2011

Life universiti tak sama dengan life sekolah kan??



Assalamualaikum semua :)

Rindu siot sama blog picisan aku ni.Dah lama rasanye tak membebel kat sini.Idea takde la.Ni pon tibe2 rasa nak membebel.Korang dah lunch belom?Aku baru je makan nasik dining macam biasela lauk aku tiap2 sem ayam goreng masak merah.Makan lambat sangat cenggini la.Tau tak class aku straight dari pukul 8 pagi tadi sampai pukul 2.30 tadi.Nasib hari ni lecturer kasi kuar awal.Tak start belajar lagi la~korang yg dah start sem tu dah mula belajar ke??wahh terer ahh

tadi pegi jumpe P.A aku puan Yunita ngan billa,mira and aida sebab nak tanya pasal add drop course ni.First time sepanjang aku study kat sini ade problem cenggini.Semuanya gara-gara repeat 1 paper..hak3
Jadual aku memang clash giler manyak ahh sampai kene masuk class orang lain..adoii~
Dahla ade class yg aku tak register lagi sebab class dah terhad.Kena tunggu sistem bukak.Kat u ni bukan macam sekolah dah boleh masuk ikut suke hati nak classs mana.Kat u semuanye kene berdaftar.Bak kata madam rhuhaidah lecturer Ais aku 'No Register No Class!!'
amek ko -,-

Aku dapat lecturer Law yg best.Nama die puan Rosmawati.lembut je die ajar.hopefully aku bolrh follow ape yg die ajar nanti.Subjek Bel lak dapat lecturer sporting.nama die miss Amalia.Bapak besh ahh dapat die + cantik + sporting..hehe..Subjek yg aku repeat lak dapat lecturer yg sama macam sem lepas~aku ingat nak tukar class..hehe -,-
Pape pon aku memang terpaksa carry gak subjek yg aku repeat sem ni sebab tadi jumpe Puan Inayah die kata takleh nak amek short course sebab aku ade latihan praktikal.Mula-mula K.P kata boleh tapi rupe-rupenye takleh sebab nanti majikan comment yg kite ni daftar lambat..huhu
Nak tak nak kena carry gak far 260 sem ni..wawawa :'(

Aku online kat tangga ni.Ramai lak orang yg lalu kt tangga ni dok usha aku..hishh sebok jer -,-

Haa lupe lak nak bagitau..pagi tadi aku dapat tau member aku punye ayah meninggal duni..inalillahiwainnailaihirojiun'..memang terkejut giler ah dapat tau berita ni sebab sabtu baru2 ni die ade gitau yg ayah die masuk hospital sebab strok.Kesian die tak sempat nak jumpe ayah die..Jom ramai2 hadiahkan Al-Fatihah kat allahyarham ayah die ...

okey banyak sangat dah membebel ni..babai korang!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...