Friday, December 24, 2010

Ye ye aku dah tau kolej tapi...

Dear diaries
Assalamualaikum


Baru balik dari dinner perpisahan tempat kerja ayah aku tadi.Agak seronok sebab makanan die banyak sangat dan sangat sodap.Memang 2 kali tambah den makan..hihi.Rosak diet aku,huhu.Menu tadi tomyam of cos,udang salut tepung,telur dadar,ayam masak ape ntah,ikan siakap,bayam n tentulah nasik putih :)
Ingat nak upload pic tapi lappy buat hal pulak.Sepak kang..huhu.Esok jela aku upload eh..hehe.Ade dapat frame ngan hamper lagi tu :)


Okey back to story petang tadi aku dah tau kolej tapi agak tak seronok sebab tak dok ngan 1 course..huhu.Jadi macam part 1 dulu lak.Time part 1 takpela sebab tak kenai sape2 lagi takdela segan mana tapi skang ni dah part 4 kot.Harap-haraplah dapat roomate yg best lagi sporting..aminn :)
Aku dapat redang 5/207.Okey sape nak melawat meh la,dekat jer ngan dining.Alamak makin kuat makan la aku sem depan sebab dining dekat..habes diet aku..haha
Jumaat depan aku dah kene berambus balik Dungun..sob2 sedih lak nak tinggal katil tersayang ni :(
Kejap je rasanye cuti sem ni.Pejam celik dah dekat sebulan lebih.Lepas ni kena bersihkan otak nak terime pelajaran lak..haha.Kena kurangkan berblogging ni.So jangan rindu aku eh korang..haha(perasan giler)


Okey skang ni aku ngan pening sebenarnye.Antara nak amek paper akaun sem depan ke or amek short course!!kalo nak amek sem depan kene struggle lebih ah sebab subjek makin susah sem depan.Tapi kalo amek short cos kene sediakan duit yg banyak and kena tangguh kejap praktikal..huhu..fenin2!!
Mak aku  kata better amek short cos sebab kelebihan short cos ni korang tau la kan dapat naikkan pointer cgpa kite yg rendah tu.So aku rasa keputusan aku skang ni 70 amek 30 x amek..hurm..nak kene tanya P.A aku dulu la camne..


Ok bye :)








0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...