Tuesday, December 7, 2010

Tahniah kepada pemenang tokoh maal hijrah tahun ni


Assalamualaikum semua
Rasanya still tak lambat lagi untuk aku ucapkan selamat tahun baru kat korang yang selama ni sudi baca blog aku yang serba kekurangan ni :D
Hari ni aku bangun awal tau sebab semalam tidor awal.Aku berazam mulai tahun baru ni aku tak mo dah tidor lambat tambahan pulak kakak aku kata kalo kite selalu tidor lambat senang dapat breast cancer..huisshh mintak jauh la,huhu -,-
Pagi tadi bangun je dengar la cot cet tv tu cakap.Rupa-rupanya siaran langsung dari Putrajaya sempena maal hijrah.Time aku tengok tu die dok tengah describe ciri-ciri tokoh maal hijrah tahun ni.
Jeng..jeng..congrats Tan Sri Datuk Sri Dr Zeti Akhtar Aziz (fuh bnyak betul gelaran die dapat) kerana telah terpilih menerima Anugerah Tokoh Maal Hijrah 1432 pada tahun ini.Beliau merupakan gabenor Bank Negara Malaysia dari tahun 2000 sehingga sekarang. 
Ketokohan dan kejayaan beliau dalam memimpin sistem kewangan negara telah mendapat perhatian dunia. Beliau juga berjaya mengangkat negara sebagai pusat kewangan dan perbankan Islam yang unggul.Wah kire die dah banyak berjasa mangharumkan nama Malaysia la ni so memang layak lah die dapat anugerah ni.

haa sape nak add die kat fesbuk klik sini

4 awesome comment's:

anas ashaari said...

in my opinion la...heheheh

rsnyer cam ader calon lagi layak kot...
pilih tokoh maal hijrah...

supposely cr la yg brtdung
mlmbngkan sket ngra islam n maal hijrah itu sndri...

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@anas ashaari

hurm..tu mmg xdpt di nafikan
syg je die xdpt hdyh nk pkai tdg lagi..doa2kan jela spya dye pkai tdg 1 hari nnti (-__-)

Anonymous said...

I hadn't noticed pcar19.blogspot.com before in my searches!
Really great informative blog post here and I just wanted to comment & thank you for posting this. I’ve bookmarked youi blog and I’ll be back to read more in the future my friend! Also nice colors on the layout, it’s really easy on the eyes.

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Anonymous

thank bcoz read my blog..i'm really appreciate this ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...