Friday, December 17, 2010

Segmen isi kekosongan hati N I R Life Journey

Dear diaries
Assalamualaikum

Ya..aku berminat nak join segmen yang dibuat oleh blogger ni
Senang je cara-cara nak join segmen ni.Korang just pilih kategori mana satu yang paling sesuai ngan blog korang.

Adakah ini??

1- Aku ‘Glamer’ – Yang rasa blog dia sangat2 glamer..
2- Aku ‘Meletop’ – Blog yang melatop habiss..!!
3- Aku ‘Dapur Hangit’ – Khas untuk blog memasak..
4- Aku ‘Berteknik’ – Khas untuk blog  tutorial
5- Aku ‘Kumbang’  *
6- Aku ‘Black’  *
7- Aku ‘Bunga’  **
8- Aku ‘Pink’  **
* Untuk blogger lelaki
** Untuk blogger wanita
9- Aku ‘Bahagia’ – Untuk blog family..
10 – Aku ‘Buletin Hangat” – Untuk blog yang ber info, gallery dan etc..

Aku rasa blog aku ni nak kata pinky sangat pon tak.Hitam lagi la tak.Apatah lagi glemer and meletop,fuhh jauh lagi tu.Aku bukan macam mat gebu nak masuk kategori dapur hangit lagi-lagi berteknik sebab aku bukan sekolah teknik :)..Kumbang??OMG i'm girls okay !! 
Memang aku bahagia dengan blog aku tapi itu untuk blog family la.Rasa macam nak masuk dalam buletin hangat tu tapi info aku pon macam basi jer.So lepas dah pusing-pusing 1 blog mencari identiti yang sesuai untuk blog aku ni akhirnya aku rasa kategori yang paling sesuai untuk aku tak lain tak bukan....jeng...jeng

7=BUNGA

Ceh memang la sebab tu je yang layak buat blog aku ni..hehe.Walaupun aku tak suka bunga tapi aku kena terima hakikat yang aku memang sekuntum bunga yang menunggu dipetik orang.Tapi bukan sebarangan orang tau boleh petik bunga ni.Hanya orang yang terpilih je,hehe

Dah..dah stop mengarut..Babai nak pegi solat magrib :)

Jap nak tinggalkan pesanan penaja kejap
Nak join segmen ni klik kat bawah ni yer!!










5 awesome comment's:

Woofer Storm said...

rjin ikut segmen^^ aku rjin jln bw jaa..hahaaa

Namio Oo said...

hahaha..lawak2.. suka la.. ayt peewwwhhh.. huhuhu..
terima kasih ya sudi join.. aku bunga makin terisi.. hihihi

Namio Oo said...

wak..awk nya blog takleh rss feed..knp ek?

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Woofer Storm

haha..saje2 je nk luahkn pendapat dgn segmen

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@Norfa Lyana

ayat merapu jela tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...