Wednesday, December 22, 2010

Member or Couple

Dear diaries
Assalamualaikum


Straight to the point okey,malas nak buat intro2 ni :)

Setiap orang ada member yang menyayangi korang.Tipu lah kata takde.Aku pon ade ramai member yang sentiasa menyokong aku dari belakang :)


Tapi aku tengok ramai orang yang dah ade couple mesti akan berkepit ngan awek/balak die sampai lupe member.Ni kenyataan bukan tuduhan semata-mata.Kecuali la diorang duduk jauh-jauh mustahil la nak berkepit 24 jam.Aku tak marah diorang nak couple ke ape tapi tolonglah jangan pandang member tu ngan sebelah mata.Time gaduh ke ape tau pon nak cari member.Pastu kalau keluar gi mana-mana tak ajak die merajuk sedangkan before ni ade ajak tapi bagi alasan nak kuar ngan balak..huh! Paling menyampah giler ngan orang macam ni.Satu lagi aku memang menyampah bile ngan balak amboihh pijak semut pon tak mati.Kalau depan member alahai macam nenek kebayan pon ade..haha

Sorry terkasar bahasa tapi ni hanya luahan hati semata-mata..huhu.Tolonglah kepada yang berkapel kat luar tu jaga sikit perangai tu sebab bukan korang je ade kat dunia ni,banyak mata-mata lain yang tengah dok usha.Karang orang mengumpat marah tapi orang tegur tak nak terima..adoii manusia..manusia
Sekali tu aku lepak dining macam biase beli makanan.Elok-elok je mood aku time tu tapi ade lak kononnya sepasang merpati tak sejoli dok depan aku.Dok menggedik depan aku,huh budget die sorang je ade balak.Dah la time tu bulan pose nak2 tengahari time tu..batal pose kalo aku tengok lama-lama.Apelagi aku terus blah n sempat bagi jelingan inner shine aku kat diorang.Haishh ape la aku dok membebel ni,nasib bukan bulan pose boleh kutuk banyak2..hahaha

Ni nak story kat korang time aku part 1 dulu.Satu malam tu aku lepas aku dok kemas barang sebab time tu nak cuti sem dah,then lepak tangga nak online jap tapi bukan berbloging sebab tak kenal lagi dunia blog ni :)
Elok2 je aku dok main myspace time tu tiba-tiba ade 2 orang minah main kejar2 lak kat tangga.Aku ingat diorang nak exercise malam2 ni tapi rupa-rupanya minah sorang ni kejar minah yg sorang lagi tu sebab nak pujuk die yang tengah nangis.Adoii free je tengok drama tangga malam tu -,-
Budak depan aku yang dok web cam ngan balak die tu senyum2 je kat aku.Maybe dalam hati die pon cakap dapat tengok drama free malam ni..hehe
Tak lama tu minah yang nangis tu dok tangga atas sambil tu ade senior mana ntah ngah pujuk die.Senyap2 je aku curik2 dengar,haha sape suruh buat drama tangga.Rupa-rupanya minah 2 orang yg berkejaran tu member baik punye tapi gaduh giler babeng sebab sorang LELAKI..
Huh pantang nenek moyang aku kalau gaduh sebab lelaki.Dari story yang aku dengar la si balak minah A ni ngorat senyap2 minah B ni.Mamat tu pon giler talak ape,main ngan kawan awek sendiri..huhu..Aku pon tak tau ape kesudahan drama tangga diorang tu.

Banyak lagi kalau nak cerita tapi nanti korang boring lak kan.Okey jangan lupe votee my blog okey..Klik kat pika diaries bwah ni kalo nak vote :)
Thanks for your keep reading my blog :)


















0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...