Thursday, December 23, 2010

Kolej ohh kolej

Dear diaries
Assalamualaikum



Achummmm!!Bersin kejap kat sini..huhu selsema jahat ni tak mo blah2 dari aku.Tau tak aku tak sanggup dah ni :( Korang amek la sorang sikit virus ni..haha nanti kurang sikit virus aku tu.
Okey back to story..aku sebenarnye geram ni kat pejabat redang.Asal la diorang ni tak masukkan dalam sistem lagi dais punyer kolej..huhu..Budak akaun je die masukkan dulu..tak aciii!! Tapi dengar kata budak akaun dapat redang 1 so kalo gitu dais pon dapat redang 1 gak la..hehe best ahh camtu.Dekat sikit ngan dining :)
Harap-haraplah macam tu.Tiap-tiap kali aku cek biler diorang kepochi kolej dah boleh cek cepat2 aku usha hep.Tau tak ape yang aku dapat?huhu


Nampak?buang masa jer..adoii

Hari ni kan result pmr kuar tapi aku tak tau adik aku dapat brape.Boleh pulak lepas amek result tak balik umah..ape daa..takutla tu ngan result die.Tu la sape suruh main ps2 hari2 tapi aku tengok mak aku tak marah sangat tapi mana kite tau hati seorang ibu tu macam mana kan.Ibu mana yg tak sedih tgk anak die gagal :(
Tak sempat nak tanya die..huhu.Jap lagi ah aku tanya okey :)

Tau tak malam ni tempat ayah aku keje ade buat majlis perpisahan untuk aku sefamily.Aku kan nak pindah sabtu ni.Memang standard la kat tempat ayah aku tu kalo sape yg pindah diorg akan buat majlis perpisahan.Sob3..sedih lak :(
Malam nanti aku upload pic okeh..tu pon kalo sempat nak amek..hehe

psstt: nak pakai baju ape ek malam ni??hehe



















2 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...