Friday, December 3, 2010

Donut pulak hari ni



Dear diaries..
Assalamualaikum dulu la sepatutnya..hehe

Hari ni aku masak donut pulak tau.Ingat nak snap pic sikit tadi tapi lupe pulak sebab sume dah masuk perut -,-
Aku baru je nak online ni..kire lambat sikitla sebab masak donut tadi la.Jiran aku suruh mak aku masakkan die just bagi bahan2 jer,amboi2 ingat mak aku ni tukang masak die ke.Tapi takpe dapat rasa gak donut tu..hehe

Sedap tau aku buat..tak caye??meh datang umah aku makan..hehe
Ekceli aku just tolong goreng je yang tukang ulinye mak aku la..kantoi!!
Kalo nak harap aku yang uli memang tak naik la tepungnye -,-

Tau tak hari ni berukben aku macam baik sikit je ngan aku.Tak lambat macam semalam,huh -,-
Bagosla harap ko terus tingkatkan kelajuan ko yer..hehe

Huhu baru perasan blog aku ni tak tunjuk pukul berapa aku post entri.Ish tak best la macam tu..baru nak kecoh ngan korang aku ni insomnia suke post entri malam2 buta..kacau line betol la..

Dahla nak sambung makan donut yang tinggal separuh ni..nak??beli seniri la..hehe ^_^

























0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...