Thursday, November 25, 2010

Video spesel untuk orang yang bernama [ T.E.M.A.N ]

video 





Finally berjaya gak upload video ney kat belog.Punye la berjam-jam aku tunggu sampai habis cite Pyar Imposibble aku tengok..hehe

Ekceli video ney di request oleh myra.Die nak aku buat video bergambar..bukan video cintan macam kat dalam fb tu..haha
So,inilah hasil die yang buruk giler..gune movie maker je,huhu.Ingat nak buat gune cyberlink tapi dah expired pulak =,=
Movie maker pon jadilah..
Buat member-member aku yang belum,tengah or kejap lagi nak tengok video ney ke ampun maaf di pinta sekiranya terdapat salah silap tingkah laku aku selama ney.Aku sedar aku dah banyak menyusahkan korang selama ney(ade ke??hehe)
Tanpa korang hidup aku tak bermakna..ececeh,haktuihh -,- ..haha
Kepada sape2 yang gambar die tak banyak or takde langsung sorryla ye..sape suruh tak suke bergambar ngan aku..kan dah rugi..haha
Last but not least kite jumpe sem depan !!!
adiozz!! 






note leg: don't feel free to drop your comment yer..ngeh3




2 awesome comment's:

amira la saper lagi said...

u know what???? the video was awesome!!!... it was a GREAT job i thinks ....n thanks for keep ur promise dear... hmm seems like ur video is better than me... eventough the pic not really came out well ....anyway thanks eika... thank you so much.. muawhh.. love ya~~

♥NuR SyAFiQah♥ said...

@amira la saper lagi

haha..thanks for yr comment
i'm olwes keep my word..miahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...